telefon
pn-pt 8.00-17.00
telefon
ul.Bacieczki 64, 15-685 Białystok

Naprawa pompowtryskiwaczy

Posiadamy jedyne w województwie podlaskim stanowisko testowania i naprawy:

- pompowtryskiwaczy Bosch z samochodów osobowych

(VW, Audi, Skoda, Seat: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI),

- pompowtryskiwaczy z samochodów ciężarowych (np. Scania, Volvo, Iveco)

- SYSTEM PLD/EUP, UP - (np. MERCEDES Actross, Atego, Renault-MACK, DAF)

w oparciu o przystawkę Bosch Cambox do stołu probierczego

Bosch EPS 815.

Przystawka wraz z zestawem wielu adapterów montażowych umożliwia elektroniczny pomiar wydatku pompowtryskiwaczy przy różnych obciążeniach, przelewu, sygnału BIP z historią przebiegu oraz innych parametrów niezbędnych dla prawidłowej diagnozy stanu badanych pompowtrysków.

Napęd odbywa się poprzez krzywkę, której skok oraz ustawienie względem pompowtryskiwacza dobiera się indywidualnie do danego typu. Całość jest wprowadzana na wysokie obroty i smarowana olejem silnikowym. Odzwierciedla to warunki pracy pompowtrysków panujących w silniku.

Firma Zajkowski Bosch Diesel Service wdrożyła pełną technologię regeneracji pompowtryskiwaczy, w tym zestaw narzędzi firmy Bosch do naprawy górnej części pompowtrysków, tzw. trzeci poziom naprawy. 

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów, które nasza firma posiada mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa oraz możliwość dłuższej eksploatacji. 

Weryfikacja i naprawa, regeneracja pompowtryskiwacza Bosch
VW, Audi, Skoda, Seat: silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI (np. VW T5), 5.0 TDI (np. VW Touareg), 1.4 TDI (np. VW Polo), Scania, Volvo, niektóre Iveco (np. Stralis)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza za pomocą metody ultradźwiękowej
- regulacja ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza
- montaż części wtryskowej pompowtryskiwacza na odpowiednim adapterze testowym Bosch
- demontaż części wtryskowej pompowtryskiwacza z adaptera Bosch
- montaż części i podzespołów pompowtryskiwacza przy użyciu specjalistycznej prasy wyposażonej w elektroniczny miernik siły firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana zestawu naprawczego BOSCH
- wymiana uszczelnień zewnętrznych przy użyciu tulei ochronnych 
- test komputerowy z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu 
BOSCH EPS 815 z przystawką Bosch CAMBOX:
- pomiary obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu na biegu jałowym
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu w warunkach rozruchu silnika
- pomiar sygnału początku wtrysku BIP przy różnych obciążeniach wraz z badaniem historii jego zmian podczas pracy
- w razie potrzeby regulacja tzw. trzecim etapem firmy Bosch

Dotychczas firma Bosch udostępniła następujące poziomy naprawy pompowtryskiwaczy z grupy VW: 
- Poziom 1: Wymiana zestawu końcówki wtrysku, sprawdzenie i regulacja ciśnienia otwarcia
- Poziom 2: Testowanie pompowtryskiwacza na stole Bosch EPS815 z użyciem zestawu CAM 847 (Cambox).
Obecnie wprowadzony Poziom 3 umożliwia wymianę elektrozaworu i regulację skoków iglicy, szczelin, a także regulację sygnału BIP badanego w poziomie 2.

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów naprawy zwiększyliśmy udział naprawionych pompowtryskiwaczy, mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa w pojazdach oraz możliwość dłuższej eksploatacji pompowtryskiwaczy. 

Posiadamy jedyne w województwie podlaskim stanowisko testowania i naprawy:

- pompowtryskiwaczy Bosch z samochodów osobowych

(VW, Audi, Skoda, Seat: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI),

- pompowtryskiwaczy z samochodów ciężarowych (np. Scania, Volvo, Iveco)

- SYSTEM PLD/EUP, UP - (np. MERCEDES Actross, Atego, Renault-MACK, DAF)

w oparciu o przystawkę Bosch Cambox do stołu probierczego

Bosch EPS 815.

Przystawka wraz z zestawem wielu adapterów montażowych umożliwia elektroniczny pomiar wydatku pompowtryskiwaczy przy różnych obciążeniach, przelewu, sygnału BIP z historią przebiegu oraz innych parametrów niezbędnych dla prawidłowej diagnozy stanu badanych pompowtrysków.

Napęd odbywa się poprzez krzywkę, której skok oraz ustawienie względem pompowtryskiwacza dobiera się indywidualnie do danego typu. Całość jest wprowadzana na wysokie obroty i smarowana olejem silnikowym. Odzwierciedla to warunki pracy pompowtrysków panujących w silniku.

Firma Zajkowski Bosch Diesel Service wdrożyła pełną technologię regeneracji pompowtryskiwaczy, w tym zestaw narzędzi firmy Bosch do naprawy górnej części pompowtrysków, tzw. trzeci poziom naprawy. 

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów, które nasza firma posiada mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa oraz możliwość dłuższej eksploatacji. 

Weryfikacja i naprawa, regeneracja pompowtryskiwacza Bosch
VW, Audi, Skoda, Seat: silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI (np. VW T5), 5.0 TDI (np. VW Touareg), 1.4 TDI (np. VW Polo), Scania, Volvo, niektóre Iveco (np. Stralis)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza za pomocą metody ultradźwiękowej
- regulacja ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza
- montaż części wtryskowej pompowtryskiwacza na odpowiednim adapterze testowym Bosch
- demontaż części wtryskowej pompowtryskiwacza z adaptera Bosch
- montaż części i podzespołów pompowtryskiwacza przy użyciu specjalistycznej prasy wyposażonej w elektroniczny miernik siły firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana zestawu naprawczego BOSCH
- wymiana uszczelnień zewnętrznych przy użyciu tulei ochronnych 
- test komputerowy z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu 
BOSCH EPS 815 z przystawką Bosch CAMBOX:
- pomiary obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu na biegu jałowym
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu w warunkach rozruchu silnika
- pomiar sygnału początku wtrysku BIP przy różnych obciążeniach wraz z badaniem historii jego zmian podczas pracy
- w razie potrzeby regulacja tzw. trzecim etapem firmy Bosch

Dotychczas firma Bosch udostępniła następujące poziomy naprawy pompowtryskiwaczy z grupy VW: 
- Poziom 1: Wymiana zestawu końcówki wtrysku, sprawdzenie i regulacja ciśnienia otwarcia
- Poziom 2: Testowanie pompowtryskiwacza na stole Bosch EPS815 z użyciem zestawu CAM 847 (Cambox).
Obecnie wprowadzony Poziom 3 umożliwia wymianę elektrozaworu i regulację skoków iglicy, szczelin, a także regulację sygnału BIP badanego w poziomie 2.

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów naprawy zwiększyliśmy udział naprawionych pompowtryskiwaczy, mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa w pojazdach oraz możliwość dłuższej eksploatacji pompowtryskiwaczy. 

 

Posiadamy jedyne w województwie podlaskim stanowisko testowania i naprawy:

- pompowtryskiwaczy Bosch z samochodów osobowych

(VW, Audi, Skoda, Seat: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI),

- pompowtryskiwaczy z samochodów ciężarowych (np. Scania, Volvo, Iveco)

- SYSTEM PLD/EUP, UP - (np. MERCEDES Actross, Atego, Renault-MACK, DAF)

w oparciu o przystawkę Bosch Cambox do stołu probierczego

Bosch EPS 815.

Przystawka wraz z zestawem wielu adapterów montażowych umożliwia elektroniczny pomiar wydatku pompowtryskiwaczy przy różnych obciążeniach, przelewu, sygnału BIP z historią przebiegu oraz innych parametrów niezbędnych dla prawidłowej diagnozy stanu badanych pompowtrysków.

Napęd odbywa się poprzez krzywkę, której skok oraz ustawienie względem pompowtryskiwacza dobiera się indywidualnie do danego typu. Całość jest wprowadzana na wysokie obroty i smarowana olejem silnikowym. Odzwierciedla to warunki pracy pompowtrysków panujących w silniku.

Firma Zajkowski Bosch Diesel Service wdrożyła pełną technologię regeneracji pompowtryskiwaczy, w tym zestaw narzędzi firmy Bosch do naprawy górnej części pompowtrysków, tzw. trzeci poziom naprawy. 

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów, które nasza firma posiada mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa oraz możliwość dłuższej eksploatacji. 

Weryfikacja i naprawa, regeneracja pompowtryskiwacza Bosch
VW, Audi, Skoda, Seat: silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI (np. VW T5), 5.0 TDI (np. VW Touareg), 1.4 TDI (np. VW Polo), Scania, Volvo, niektóre Iveco (np. Stralis)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza za pomocą metody ultradźwiękowej
- regulacja ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza
- montaż części wtryskowej pompowtryskiwacza na odpowiednim adapterze testowym Bosch
- demontaż części wtryskowej pompowtryskiwacza z adaptera Bosch
- montaż części i podzespołów pompowtryskiwacza przy użyciu specjalistycznej prasy wyposażonej w elektroniczny miernik siły firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana zestawu naprawczego BOSCH
- wymiana uszczelnień zewnętrznych przy użyciu tulei ochronnych 
- test komputerowy z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu 
BOSCH EPS 815 z przystawką Bosch CAMBOX:
- pomiary obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu na biegu jałowym
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu w warunkach rozruchu silnika
- pomiar sygnału początku wtrysku BIP przy różnych obciążeniach wraz z badaniem historii jego zmian podczas pracy
- w razie potrzeby regulacja tzw. trzecim etapem firmy Bosch

Dotychczas firma Bosch udostępniła następujące poziomy naprawy pompowtryskiwaczy z grupy VW: 
- Poziom 1: Wymiana zestawu końcówki wtrysku, sprawdzenie i regulacja ciśnienia otwarcia
- Poziom 2: Testowanie pompowtryskiwacza na stole Bosch EPS815 z użyciem zestawu CAM 847 (Cambox).
Obecnie wprowadzony Poziom 3 umożliwia wymianę elektrozaworu i regulację skoków iglicy, szczelin, a także regulację sygnału BIP badanego w poziomie 2.

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów naprawy zwiększyliśmy udział naprawionych pompowtryskiwaczy, mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa w pojazdach oraz możliwość dłuższej eksploatacji pompowtryskiwaczy. 

Posiadamy jedyne w województwie podlaskim stanowisko testowania i naprawy:

- pompowtryskiwaczy Bosch z samochodów osobowych

(VW, Audi, Skoda, Seat: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI),

- pompowtryskiwaczy z samochodów ciężarowych (np. Scania, Volvo, Iveco)

- SYSTEM PLD/EUP, UP - (np. MERCEDES Actross, Atego, Renault-MACK, DAF)

w oparciu o przystawkę Bosch Cambox do stołu probierczego

Bosch EPS 815.

Przystawka wraz z zestawem wielu adapterów montażowych umożliwia elektroniczny pomiar wydatku pompowtryskiwaczy przy różnych obciążeniach, przelewu, sygnału BIP z historią przebiegu oraz innych parametrów niezbędnych dla prawidłowej diagnozy stanu badanych pompowtrysków.

Napęd odbywa się poprzez krzywkę, której skok oraz ustawienie względem pompowtryskiwacza dobiera się indywidualnie do danego typu. Całość jest wprowadzana na wysokie obroty i smarowana olejem silnikowym. Odzwierciedla to warunki pracy pompowtrysków panujących w silniku.

Firma Zajkowski Bosch Diesel Service wdrożyła pełną technologię regeneracji pompowtryskiwaczy, w tym zestaw narzędzi firmy Bosch do naprawy górnej części pompowtrysków, tzw. trzeci poziom naprawy. 

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów, które nasza firma posiada mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa oraz możliwość dłuższej eksploatacji. 

Weryfikacja i naprawa, regeneracja pompowtryskiwacza Bosch
VW, Audi, Skoda, Seat: silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI (np. VW T5), 5.0 TDI (np. VW Touareg), 1.4 TDI (np. VW Polo), Scania, Volvo, niektóre Iveco (np. Stralis)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza za pomocą metody ultradźwiękowej
- regulacja ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza
- montaż części wtryskowej pompowtryskiwacza na odpowiednim adapterze testowym Bosch
- demontaż części wtryskowej pompowtryskiwacza z adaptera Bosch
- montaż części i podzespołów pompowtryskiwacza przy użyciu specjalistycznej prasy wyposażonej w elektroniczny miernik siły firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana zestawu naprawczego BOSCH
- wymiana uszczelnień zewnętrznych przy użyciu tulei ochronnych 
- test komputerowy z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu 
BOSCH EPS 815 z przystawką Bosch CAMBOX:
- pomiary obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu na biegu jałowym
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu w warunkach rozruchu silnika
- pomiar sygnału początku wtrysku BIP przy różnych obciążeniach wraz z badaniem historii jego zmian podczas pracy
- w razie potrzeby regulacja tzw. trzecim etapem firmy Bosch

Dotychczas firma Bosch udostępniła następujące poziomy naprawy pompowtryskiwaczy z grupy VW: 
- Poziom 1: Wymiana zestawu końcówki wtrysku, sprawdzenie i regulacja ciśnienia otwarcia
- Poziom 2: Testowanie pompowtryskiwacza na stole Bosch EPS815 z użyciem zestawu CAM 847 (Cambox).
Obecnie wprowadzony Poziom 3 umożliwia wymianę elektrozaworu i regulację skoków iglicy, szczelin, a także regulację sygnału BIP badanego w poziomie 2.

Dzięki użyciu wszystkich trzech poziomów naprawy zwiększyliśmy udział naprawionych pompowtryskiwaczy, mamy większy wpływ na regulację dawek wtryskowych i sygnału BIP, co z kolei wpłynie na niższe zużycie paliwa w pojazdach oraz możliwość dłuższej eksploatacji pompowtryskiwaczy. 

 

Umów się na naprawę!

Zapraszamy do kontaktu